Wij streven voortdurend naar een hoge kwaliteit van dienstverlening, een sterk persoonlijk contact, tevreden cliënten én medewerkers. Om dat te kunnen bereiken hebben we allereerst:
- een hooggekwalificeerd team van enthousiaste medewerkers,
- volgen al onze medewerkers regelmatig interne en externe cursussen,
- houden we de communicatielijnen kort,
- maken we optimaal gebruik van de automatiseringsmogelijkheden.
Maar wat onze adviseurs waarschijnlijk het meest kenmerkt, is het vermogen om naar onze clienten te luisteren, zich in te leven in hun situatie, oog te hebben voor wat hun bezighoudt en vervolgens telkens met een advies te komen dat is toegesneden op die ene cliënt. Dat doen zij overigens niet alleen als er naar wordt gevraagd, maar minstens net zo vaak op eigen initiatief.
Onze adviezen zijn niet altijd dat wat onze client graag wil horen, maar wel altijd wat onze adviseurs het beste lijkt voor de specifieke cliënt in een specifieke situatie. Iedere cliënt heeft binnen ons kantoor een vaste relatiebeheerder die alle contacten over de volledige dienstverlening onderhoudt.